
Gluren Bij De Buren heeft voet aan de grond in Ermelo
Nog wat bijkomend van een heftige nacht vol onweer en wateroverlast ’tot boven mijn schoenen’ trapte het cultuurfestival Gluren Bij De Buren af op de Vitringalaan bij de familie Voskes. Wethouder van cultuur ‘met een weekendportefeuille’ Tigchelaar opende het met een gongslag.
Goeie tuin bij Voskes, podiumpje, bar, veel groen en oude bomen. “Het festival draait om cultuur maar misschien nog wel meer om verbinding. Om het ontmoeten van die buurtgenoot die je eigenlijk alleen van het groeten kent. Samen buiten je eigen bubbel treden” waren woorden die de wethouder eraan toegevoegde.
De derde editie van ‘Gluren’ vond plaats op 48 locaties. Theater, toneel, muziek, dans, alles zat er wel in. De eerste band, Landhuis en Caravan, zette in met mooie liedjes en fraaie samenzangen. Al die mensen op hun stoeltjes blij met een mooie middag in eigen dorp.
Zoals deze waren er nog 47 andere. Wellicht een goed idee voor volgend jaar.



Waar kwam de enquĂȘte over de vrijdagmarkt vandaan?

Vernieuwde Oude Telgterweg oogt goed
maken we plek

Email: contact@ermeloschecourant.nl
Whatsapp: +31341559697
