
Frietmeesters pas 3 weken open en zoekt jou als medewerker
Een vliegende start na de opening op 8 juni. “Mensen weten ons te vinden, ze komen terug!” vertelt Sheila enthousiast als ze komt buurten. “Nu meer personeel vinden” klinkt het want niet alleen de zaak loopt lekker, er zijn in Ermelo nog een paar mensen die een frietvoorziening zochten. De komende maanden gaat dat lopen en ook daarvoor zijn medewerkers nodig. Gaan we nu nog niets over vertellen maar het biedt kansen.
“Je hoeft het niet te kúnnen, je moet het wíllen” zegt Sheila. Hard werken in een leuk team, mooie gerechten maken voor je gast. “Wij leren ’t je wel” en daar helpt Yentl bij. Zij komt uit Ermelo en is in de zaak (de voormalige Dixy en Bij David) de enthousiaste manager die overheerlijke friet bakt en elke keer de gasten met een glimlach naar buiten laat gaan.
Bij de Frietmeesters is het hard werken. Alles komt tegelijk. Bestellingen online, via telefoon of gewoon de meneer voor de toonbank die een frietje bestelt. Smashburgers of zo’n opgeladen frietbak, nu ook ijs en straks koffie en gebak in de ochtend. Alles komt door je handen heen en dat vraagt overzicht. Manage dat maar eens, en daarom sta je er niet alleen.
“Wanneer heb je de mensen nodig?” vroegen we. Dinsdag is er tijdens de lunch een piek, donderdag, vrijdag lunch en avond. Op zaterdag de hele dag en tegen het eind van de middag. Eigenlijk alle dagen wel. “Voldoende mogelijkheden! Ze hoeven niet de hele dag te werken, rondom piekuren is het ook goed toeven bij ons.”
Wil je meer weten? Bel Yentl of Sheila op 0341-496597 of stuur een mailtje aan frietmeesters@unexxpected.nl. Langslopen is ook goed en soms wel net zo prettig.
Dit is een betaalde bijdrage


Vernieuwde Oude Telgterweg oogt goed

Juf Henny (PWA) gaat met pensioen
maken we plek

Email: contact@ermeloschecourant.nl
Whatsapp: +31341559697
